Simple On You

Verseket többnyire kamaszkorban olvas az ember, vagy ha szerelmes, vagy szerelmi bánata van éppen… de ahogy szerelmesek sem csak kamaszkorban lehetünk, úgy a versek is elkísérhetnek bennünket a hétköznapokban is. Mint egy hirtelen megérzett illat, mosolyt csalhatnak az arcunkra, eszünkbe juttathatják az első csókot, egy ölelést, a randevút amikor remegett a lábunk, vagy amikor az esőben áztunk és reménykedve néztünk egy ablakot.

Ahogy az illatok is elsuhanhatnak mellettünk az utcán, úgy szeretnénk, ha legnagyobb költőink gondolatai is kilépnének a verseskötetekből. Egyszerűen magunkon viseljük (simpleonyou) ezeket a sorokat, és talán aki lát minket az utcán, vagy buszon, metrón utazva, esetleg egy találkozón, hazamegy és leporol egy Ady, Radnóti vagy József Attila kötetett és elkezd olvasni…
Úgy döntöttünk, hogy verseket, illetve versrészleteket nyomtatunk pólóra. A kiindulási pont a vers, mint irodalmi szöveg, művészeti alkotás és közös kulturális origo. Olyan szövegeket választottunk, amelyekkel szinte mindenki találkozott tanulmányai során, olyan sorokat, amik valamilyen módon kulturálisan összekötnek.


A rajzok nem illusztrálják a szöveget, hanem önálló művészeti alkotásként működnek, segítik a közös gondolkodást. A művészt az adott versek inspirálták.
A fő gyártási technikánk, az úgynevezett szublimálás, amelynek során a festéket beleégetjük az anyagba. A végeredmény során, a minta nem képez filmes réteget, még többszöri használat után sem törik vagy fakul ki, színét és eredeti állapotát megőrzi. A szublimálás rendkívül részlet gazdag színeket tesz lehetővé, ahogyan az új kollekcióban bevezetett magyarországon elsőként használt nyomási technika is.
Minden ruhadarab 100%-ban hazai termék, mi készítjük a szabásmintát, mi válogatjuk össze és csak prémium minőségű, valamint újrahasznosított poliészter anyagokat használunk. Mind a művészi, mind a szakmai munka 100%-ban magyar.


Hisszük, hogy a költészet mai, korszerű és trendi. Összeköt és nem elválaszt. Minden korosztálynak jól áll. Nem kötődik szubkultúrához, ideológiához és bármilyen helyzetben stílusos.

A márka egy családi vállalkozás eredménye, mely 2019 óta van a piacon.

Erika, Reni és Joci